Rabu, 16 Jun 2010

Imanku sayang

Imanku sayang..Iman penyejuk hati ibu ..sekarang ni Iman dah mula nak noti2..ye .. Iman dah pandai nak gigit2 ibu ye..Iman..Puteri Nur Iman..satu2nya nama yang ibu beri, sepenuhnya ilham dari ibu..buat anak ibu yang comel ini.Iman, ketahuilah nama Iman tu ada sesuatu maksud di sebaliknya..ketika mengandungkan Iman, ibu terasa yang minat ibu adalah seorang pendakwah..Ibu berharap minat ibu yang ada ini, Iman akan teruskan, insyaALLAH..

Imanku sayang..Kau adalah milik ALLAH.Ibu hanyalah sebagai pemegang amanah.Ibu ingin agar bila kau besar, kau dan juga anak2 ibu yang lain akan menjadi pejuang agama.Dari perut2 anak2 ibu ini akan lahirlah generasi2 penegak kalimah ALLAH.Ibu bersyukur dan faham kenapa ALLAH menghadiahkan ibu dengan 4 anak perempuan yang comel2 ini..supaya kamu semua boleh melahirkan zuriat-zuriat soleh dan solehah.Inilah perjuangan ibu, untuk menjadikan kamu semua isteri2 solehah, ibu2 mithali dan wanita2 professional..Ya ALLAH bantu aku Ya ALLAH untuk merealisasikan impianku ini.

3 ulasan:

  1. salam..

    insyaAllah.... semoga anak2 makni semua menjadi pejuang agama.

    eee geram tgk iman yang amat comel... nanti kalau balik kajang tdo umah kitorang lagi ek..

    BalasPadam
  2. haah..ank2 mkni yg comel2 belaka :)
    diana un dah nmpk mcm bkl pendakwah..
    insyaallah adik2 yg len pun akn ikut :)
    doakan sy juga..amiin :)

    BalasPadam
  3. asalammualaikum kawan.. tulisan yg sangat manusiawi.. sudikah kawan mampir ke http://www.istanasultankata.blogspot.com kalau suka di follow yaa ^^ thank you

    BalasPadam