Isnin, 19 April 2010

Akhirnya aku mencuba juga untuk membuat blog.Tetiba muncul perasaan meluap-luap yang entah
datang tanpa diundang.Jam sudah menunjukkan pukul 1:33 pagi.Adakah aku tidak mahu tidur malam ini?Baju untuk besok masih belum bergosok..aahh..aku nak cuba menulis sedikit dahulu.
Apakah dengan menulis blog boleh menambahbaikkan diriku atau apakah sebaliknya akan berlaku? Semuanya tergantung kepada kenapa aku ingin ada blog.Antara tujuan utama, untuk mengemaskini informasi-informasi yang kucari daripada internet contohnya biografi-biografi tokoh-tokoh Islam, tujuan keduanya, untuk membolehkan aku berkongsi bahan-bahan bacaan dalam blog ini dengan anak-anakku dan ketiganya untuk aku mengasah bakat penulisanku.
Aku harap kehidupanku akan lebih positif dengan adanya blog ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan